Terug
Overzicht

Nieuws

euretco540_142_2
euretco540_142_1

Mystery shopping
voor Euretco Sport

Ruim zestig sportondernemers kwamen eind april bijeen voor de jaarlijkse ondernemersdag van Euretco Sport. Wij presenteerden daar de eerste resultaten van het Winkelonderzoek. Een onderzoek dat een frisse blik geeft op de winkel, inzicht in de winkelbeleving van de klant, alert maakt op de focus en een actueel overzicht geeft van trends en ontwikkelingen.

Het Winkelonderzoek bestaat uit een aantal facetten:

  • De Mysteryshopper toetst de productkennis en klantgerichtheid van medewerkers en de inrichting van de winkel op de mate van verkoop stimulerende inrichting
  • Deskresearch bestaat uit online onderzoek (vindbaarheid, website, social media) en een overzicht van relevante trends en ontwikkelingen op nationaal en lokaal niveau.
  • Op lokaal niveau zoomen we verder in middels een Quick Scan, dat een beeld geeft van het verzorgingsgebied.
  • Uiteraard bekijken we ook de voornaamste concurrenten om een compleet beeld te krijgen van het onderscheidend vermogen.

Waarom is dit een waardevol onderzoek?

  • Spiegel voorhouden
  • Frisse blik op de winkel
  • Maakt alert op je focus
  • 100% advies op maat

 

Twee ondernemers zeggen hier het volgende over:

“Het is goed dat een professionele organisatie met andere ogen naar je winkel kijkt. Het geeft je zelf ook weer een andere kijk. Je gaat erover nadenken en het maakt je weer meer bewust waar je de focus op moet leggen.” Bart Coopman, Topsport Oldenzaal

“Heel nuttig dat mij een spiegel werd voorgehouden. Sommige dingen weet je eigenlijk wel, maar als het dan op deze manier wordt bevestigd, is het duidelijk dat je ermee aan de slag moet.” Hans van der Pouw, Bijvoet Sport

Lees hier het gehele artikel.

Meer weten over dit artikel? rosannedaalmeijer@alta.nl