Terug naar overzicht

Vaillant

Salescampagne
11-vaillant-100

Vooruit

met de verkoop

Opdracht Ontwikkel een campagne die bijdraagt aan de merkbeleving, die consumenten aanzet tot koop en installateurs activeert tot verkoop.

Oplossing We hebben gekozen voor een salescampagne met een duidelijke call to action in de vorm van een cashback op drie geselecteerde actieproducten. De cashback hebben we gekoppeld aan de innovatiekracht van Vaillant. Als uitvinders van de cv zijn ze de uitvinders van wooncomfort en dat mag iedereen weten ook. Al ruim 140 jaar helpen de innovaties van Vaillant de wereld vooruit. En nu kan heel Nederland er weer op vooruit met de Vooruitverkoop van Vaillant.

De campagne is opgebouwd in een aftel- en actieperiode waarbij we ons hebben gericht op mannelijke huiseigenaren van 25-55 jaar met een midden tot hoog inkomen. Met een landelijke radio- en online campagne bereiken we bijna 1,5 miljoen mensen uit onze doelgroep. 


Om de Vooruitverkoop verder vooruit te helpen, hebben we een kick off en workshop voor  medewerkers georganiseerd om ze actief te betrekken bij de verkoop van hun ketels. Daarnaast werden de installateurs geïnformeerd en geënthousiasmeerd tijdens de installateursevents. Ook hebben we diverse campagnematerialen voor ze ontwikkeld waarmee ze zelf actief hun verkoop vooruit kunnen helpen.

6-vaillant-100
3-vaillant-100
8-vaillant-100
7-vaillant-100
9-vaillant-100
4-vaillant-100
10-vaillant-100
11-vaillant-100
5-vaillant-100

Geïnteresseerd in dit werk? astridvreeker@alta.nl