Terug naar overzicht

OSB

Awarenesscampagne
1-osb-header-1

Ook communicatie

moet soms wringen…

Opdracht Introduceer het OSB Keurmerk voor betrouwbare en kwalitatieve schoonmaakbedrijven.

Oplossing In de schoonmaakbranche gaat het er niet altijd zo schoon aan toe. Tijd voor een bewustwordingscampagne om werkgevers en opdrachtgevers te overtuigen van een eerlijk prijs- en kwaliteitverhouding voor het schoonmaakwerk.

In een ludieke radiocampagne bestookt een fictief schoonmaakbedrijf bedrijven enthousiast met schrijnende beloftes die alle fatsoensnormen overschrijden. De campagne confronteert, gaat over de top, maar schuurt angstvallig dicht tegen de waarheid aan, want de werkwijze die geschetst wordt is allesbehalve fictief. Goed dat er het OSB Keurmerk is om deze praktijken een halt toe te roepen, luidt de heldere en ontnuchterende boodschap.

Audio_470_300
/files/osb-keurmerk-onderbetaling-25s.mp3
Audio_470_300
/files/osb-keurmerk-illegalen-25s.mp3

Voor meer informatie: astridvreeker@alta.nl