Save

Save

Save

Save

Latest news

Gemeente Utrecht vierkant

Alta aan de slag voor Gemeente Utrecht

De Gemeente Utrecht heeft door middel van een pitch Alta gekozen om de komende tijd samen te werken. Met een passie voor opdrachten in het publieke domein, sluit de Gemeente Utrecht perfect aan bij Alta. In samenwerking met de Gemeente Utrecht hopen we pragmatisch creatieve oplossingen en effectieve gedragsveranderingen te ontwikkelen.

hibin
Afbouwpakketten® van Gyproc en Saint-Gobain Solutions genomineerd 

Gyproc heeft in 2020 in samenwerking met Saint-Gobain Solutions het innovatieve concept Afbouwpakketten® geïntroduceerd. Afbouwpakketten® zijn op maat gemaakte prefab werkpakketten die voldoen aan de hoogste eisen op het gebied van duurzaamheid en comfort. Alta is verantwoordelijk voor het concept en de campagne die in de zomer van 2021 wordt uitgerold. 

Met dit innovatieve concept zijn Gyproc en Saint-Gobain Solutions genomineerd in twee categorieën voor de Hibin Fabrikant van de Toekomst-award; de categorieën “Hindervrije bouwlogistiek” en “Versnelling van de bouw- en renovatieopgave”. De winnaars worden bekend gemaakt tijdens het Hibin congres op 8 juni.

SG solutions
Saint-Gobain Solutions de innovatieve partner in de bouw

Alta is bezig met de campagne uitrol voor de introductie van het merk Saint-Gobain Solutions, een onderdeel van Saint-Gobain. Zij leveren volledige bouwoplossingen op maat. Na de online en offline campagne volgen diverse nieuwe producten en diensten campagnes.

5xbeter
Veilig werken in de metaalsector met 5xbeter

Alta verwelkomt 5xbeter, een samenwerking van vijf partijen die zich inzet voor veilig en gezond werken in de metaalbewerking en metalelektro. Momenteel werken we aan een herlancering van 5xbeter met de introductie van ‘de check van 5’.

kenniskracht
Blijven bloeien in de bollensector met Kenniskracht

Alta creëerde een activatiecampagne die van topdown naar bottom-up communiceert en stimuleert, zodat het thema Kenniskracht breder gecommuniceerd kan worden. Hierdoor  kan de sector aan het werk blijven in goede gezondheid, gemotiveerd en met plezier.

augeoWEB
Augeo geeft kindermishandeling geen toekomst

Bij Augeo Foundation vinden ze dat kinderen met liefde en in veiligheid moeten opgroeien. Daarom trekken ze samen met professionals, beleidsmakers én ouders en kinderen op om huiselijk geweld en kindermishandeling zo snel en doeltreffend mogelijk aan te pakken.

Alta heeft een corporate identity voor Augeo ontwikkeld, waarin Augeo Foundation als een sterk merk gepositioneerd worden. Dit met het doel om kindermishandeling sneller te herkennen en aan te pakken.

VITENSDEF
Met Vitens elke druppel duurzaam

Alta heeft het thema “elke druppel duurzaam” ontwikkeld: de ambitie van Vitens voor 2030. Dit is vertaald in een ambitiedocument, een interne activatie en externe campagne voor al haar stakeholders.

Ascom
Ascom chooses Alta

We start our collaboration with the positioning issues of Ascom and its divisions Care, Cure and Enterprise. To build a clear brand in a competitive market.

486_340_1
New: AVIA Nederland

We are proud to announce that we now work for AVIA Nederland. Presently we are in the strategic and concept phase The results will be visible from May!

stucvakdag_stand_486x340
Gyproc booth at StucVakdag trade fair

When developing the trade-fair booth, the Gyproc StucLab, we made sure that all of Gyproc's innovations in the area of plastering and surface treatments appeared center stage.

vaillant
Getting down to business for Vaillant

It is with pride that we can announce that Vaillant has chosen Alta! Fired up and ready to go, we have immediately started developing the first theme and action campaigns.

Bartimeus
Aan de slag voor het Bartiméus Fonds

Het Bartiméus Fonds heeft door middel van een pitch Alta gekozen om audiodescriptie meer onder de aandacht te brengen. Audiodescriptie is een ander woord voor beeldbeschrijving; het beschrijft datgene wat mensen met een visuele beperking niet kunnen zien. Zo vergroot audiodescriptie de wereld van mensen met een visuele beperking.

Het Bartiméus Fonds maakt zich sterk voor een inclusieve samenleving en zet zich in voor het vergroten van het aanbod audiodescriptie in Nederland, onder andere door audiodescriptie meer onder de aandacht te brengen. Alta werkt hard om de Audiodescriptie campagne voor het Bartiméus Fonds in oktober 2021 uit te rollen.

nps_utrecht

NPS score

We are proud to announce that our customers have given us an NPS of 8.7. They say we are engaged, we stand alongside them ‘in the market’, and that we are highly accessible and creative in finding solutions. Because of these responses, we have now set ourselves the challenge of turning that 8.7 into a 9!

No results are found.
Markvanhouten
“What appeals to me about our collaboration is the drive for effectiveness, combined with the best and most creative solution.”

Mark van Houten, Commercial Director of Saint-Gobain Gyproc

managing_director_chih_sung_ma_DEFAULT_WIDTH
”Working together with Alta is more than close cooperation. The result is beyond expectation! Yama and Alta have already been a team for over 10 years.”

Chih-Sung Ma, CEO of Yama Products

Location

1